duminică, 24 mai 2015

Isara SSC

Primul review de sistem ergonomic de purtare este cel despre un SSC creat in Romania, chiar la Cluj, in localitatea noastra de domiciliu, si anume, comuna Floreşti. De ce? Pentru ca este sistemul pe care îl cunosc cel mai bine, fiind folosit de mine aproape un an de zile.
Întâlnirile mămicilor purtărețe din Cluj au început anul trecut în luna mai, prin inițiativa Larisei si a mea. Ne-am "întâlnit" pe un grup național de babywearing si am decis să facem un grup numai pentru Cluj şi să ne întâlnim în parc, să ne cunoaştem şi în realitate. Şi aşa am şi făcut. La a doua întâlnire a venit şi Monica să ne cunoască şi să ne povestească despre babywearing. Atunci am aflat că în curând se va lansa pe piață un sistem cu catarame :) reglabil în punte. Evident, sceptică, eram curioasă să văd minunea ;), şi cât va fi aceasta de potrivită unui bebe mic. Dupa nici o lună, Monica s-a ținut de promisiune şi ne-a adus 2 minunății să le probăm. Eu, la fel de sceptică, am zis că arată bine, însă fetița mea pare a fi prea mică. (Nu eram deloc pregătită să renunț la wrap). După nici 2 săptămâni se iveşte ocazia să pot lua un SSC la mine acasă la test.
Prima experiență m-a convins pe deplin că este cel mai potrivit sistem pentru mine si cea mică. Înainte probasem Manduca, şi nicicum nu reuşeam să o reglez să ma simt şi eu bine şi fetița. Cu Isara a fost simplu, reglajul la punte a făcut toată diferența. Faptul că am putut-o micşora pe dimensiunile mignonei mele m-a ajutat enorm.
Ulterior am descoperit reglajul panoului. Acesta i-a permis fetiței să se ascundă sub el când dormea şi în cealaltă parte să experiențieze lumea.
Buretele de la nivelul genunchilor ne-a ajutat să îi fie confortabil chiar şi vara când era cu picioarele goale, nu îi rămâneau urme roşii niciodată.
Deşi mereu am folosit sistemul în modul stil rucsac, dubla cataramă din lateral m-a ajutat enorm atunci când eram în oraş şi alăptam, reglajul se face foarte uşor si copilaşul împreuna cu tot sistemul coboară până la nivelul sânilor.
M-a impresionat plăcut că a fost un sistem care a putut fi folosit şi de bunicul fetiței (care este destul de generos în înălțime şi grosime). Şi a fost şi abordat de mămici pe stradă şi întrebat despre acesta, mândrul bunic le-a răspuns că e foarte bun acest fel de sistem ;).
În concediul de la mare ne-a salvat ;). Timp de o săptămână am locuit efectiv în sistem eu şi fetița. Dimineața la plaja, pe nisip, la plimbare, la somn, la apus, la tarabe, la magazine, în vizită pe străzi înguste, etc...
SSC-ul vine într-o cutie cu care poate fi uşor de transportat şi cu imagini/instrucțiuni de utilizare.
Inițial a fost produs în varianta bumbac cu panou decorativ şi varianta bumbac organic cu panou decorativ. Toate materialele folosite sunt de înaltă calitate, cataramele, velcro (ariciul/scaiul), spuma din centura sunt testat pentru siguranță. Mai mult decât atât, sistemul este înregistrat în România ca unic, invenție proprie a brandului Isara. Iar începând din iarna anului 2014 s-a lansat şi varianta wrap-conversion care este moale, perfect ataşată de bebe şi mamă. Cred ca e una din cele mai reuşite combinații ssc-wrap în privința compatibilității.
SSC-urile se găsesc în varianta baby şi toddler, ambele având puntea şi panoul reglabil şi pot fi achiziționate din magazinele de profil din țară sau online. Mai multe detalii despre brand găsiți pe www.isara.ro , iar dacă doriți să testați vă aşteptăm cu drag!
Ps. În curând imagini şi o surpriză.








Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu